Воркшоп
Models of Impact
Models of Impact — це інноваційний підхід до створення бізнес-моделей. Протягом 3 годин воркшопу, учасники розглянуть успішні бізнес-моделі та згенерують нові ідеї поєднання позитивного впливу і прибутку.
Знайомство з трендовими моделями доходів та моделями впливу на основі американських та українських прикладів
Вчимося
21 травня, 18:00 - 21:00
Київ
Програма
Протягом 3 раундів ідейних сесій учасники створять низку нових продуктів, послуг та ініціатив, які вирішують якусь існуючу проблему
Створюємо соцпідприємство
Кожна група представляє свою ідею для отримання зворотного зв'язку
Представляємо результати
Учасники розроблять бізнес-план та базову для однієї з ідей попереднього блоку програми
Плануємо прототип
Реєстрація на воркшоп Models of Impact
Ми запросимо найбільш вмотивованих та готових до взаємодії учасників. Радимо давати розгорнуті та максимально повні відповіді.
З якої ви громадської організації, соціального підприємтсва чи ВНЗ?
Опишіть чим ваша організація займається
якщо ви студент(-ка), то пропустіть це запитання
Опишіть свій досвід участі у інших проектах, подіях чи ініціативах
Для чого вам участь у цьому воркшопі?
Опишіть свою мотивацію, як будете використовувати методологію і чого ви очікуєте від участі у воркшопі
Чи готові ви працювати в команді з іншими учасниками?
Воркшоп передбачає роботу в групах, тому найбільш корисною подія стане для тих, хто готовий активно співпрацювати з іншими
Ви знаєте англійську?
Метью проводитиме воркшоп англійською. Найкомфортніше буде учасникам що зможуть самостійно зрозуміти спікера. Для інших буде організовано переклад, але нам потрібно знати кіль
Matthew Manos
американський підприємець, дизайн-стратег та викладач. Журнал Forbes називає його "божевільним або генієм" а The Huffington Post каже, що він є одним із семи міленіалів, які змінюють наш світ.
Метью створив консалтингове бюро стратегічних проектів, що половину своєї роботи виконує безкоштовно для некомерційних організацій
співробітників з усього світу
600
сума, в яку оцінюються надані компанією pro bono послуги
$10 млн
брендів скористалися послугами verynice
500
Метью також є креативним директором Models of Impact. Models of Impact — це рольова, ідеологічна гра, що стимулює процес запуску соціального підприємства.
Гра використовується тисячами педагогів, студентів та практиків у 100 країнах світу. В даний час матеріали для гри доступні англійською та іспанською мовами і завдяки учасникам Pro Bono Club Ukraine перекладаються українською та російською.
Метью в Україні
21 травня Метью завітає в Київ щоб поділитися своїм досвідом та підходом до ведення бізнесу та провести воркшоп з Models of Impact.

Подія проводитиметься англійською,
але буде присутній перекладач.
Новаторська робота Метью в області дизайну та соціального підприємства надихнула тисячі практиків на участь у соціально та екологічно відповідальному бізнесі. Свій підхід до роботи Метью описав у книзі «Як віддавати половину своєї роботи безкоштовно».

У 2013 році Фонд Taproot нагородив Метью та verynice «Golden Root Award» за лідерство у русі pro bono разом з групою компаній, яка включала Disney, Deloitte та Union Bank.
Клієнтами компанії verynice є величезні компанії, як Google, ЮНІСЕФ, Mozilla, Kaiser Permanente, місто Лос-Анджелес, Disney Imagineering, NASA і Американська асоціація серця. Це один з перших прикладів соціального підприємства в індустрії дизайну.

verynice було відзначено нагородою Core77 Design Awards за стратегічне співробітництво з Американською асоціацією серця, що призвело до нових методологій дослідження, які допоможуть національній організації краще зрозуміти потреби в сільських громадах.
Проводить