учасники pro bono club ukraine
Школа 3.0
Освітня програма для директорів та вчителів
Центру інноваційної освіти Про.Світ
  • Проаналізували ключові аудиторії та меседжі кампанії.
  • Сформували рекомендації для побудови комунікаційної стратегії.
  • Розроблений ґрунтовний медіа-план із пропозиціями щодо зацікавлених у темі ЗМІ та інтернет-платформ;
  • Пропозиції щодо лідерів думок та комунікації з ними;
  • Варіанти оффлайнових заходів та флешмобів і їх просування, а також графік активностей та комунікаційні акценти для кожного з них.
  • Розпочали використання комерційної реклами у Facebook, для громадської організації таке використання коштів часто досить спірне, але наразі ми бачимо вдалий результат від цього кроку;
  • Розробили таблицю комунікацій для восьми паралельних проєктів із деталізацією по каналах.
3(6) h
$150
Компанія
Надала консультації з розробки комунікаційної стратегії
протягом
в еквіваленті
Це сума, в яку фахівець оцінює надані послуги.
Результати
Dentsu Aegis Network Ukraine — комунікаційна група №1 в Україні, лідер у всіх медіадісціплінах.
Тетяна Юрченко — PR-директорка Dentsu Aegis Network Ukraine.
3 години консультацій та 6 годин підготовки
Тетяна Юрченко
PR-директорка Dentsu Aegis Network Ukraine.
Співпраця з організацією «ПроСвіт» — мій перший досвід роботи у форматі особистих консультацій. І надіюся, що не останній, адже такий формат допомагає сильніше заглибитися в специфіку діяльності ГО, ніж, скажімо, майстер-класи чи лекції, виокремити притаманну саме цій організації проблематику. «ПроСвіт» робить круті проекти і однозначно є експертом у сфері освіти та інновацій в освіті. Переконана, що більш сфокусована комунікаційна стратегія допоможе їм зміцнити цю експертність серед своєї аудиторії.
Поліна Гоч
Контент-менеджерка Про.Світ
Зустріч з Тетяною пройшла дуже вдало та продуктивно. Наш запит був спрямований на точковий аналіз комунікаційної стратегії для проєкту «Школа 3.0 Об'єднані Громади». Програма передбачає наявність різних стейкхолдерів, а, відповідно, й різних комунікаційних меседжів для їх залучення.

Центр інноваційної освіти «Про.Світ» має широке коло читачів та активної аудиторії серед освітян. Проте, у рамках програми «Школа 3.0 Об'єднані Громади» ми мали знайти комунікаційний зв'язок не тільки з директорами та відділами освіти, а й з безпосередніми головами громад. Враховуючи цю необхідність, ми провели серію внутрішніх зустрічей, аби узгодити нові комунікаційні акценти для різних напрямків та звернулися за допомогою до Pro Bono Club Ukraine.

З допомогою порад Тетяни Юрченко нам вдалося фіналізувати власні ідеї та побудувати чітку модель комунікації з представниками громад по всій Україні. Не дивлячись на те, що консультація зайняла всього кілька годин, Тетяні вдалося швидко проаналізувати цілі та комунікаційну стратегію програми й надати змістовні рекомендації щодо їх впровадження.


Мета проєкту
Фіналізувати основні меседжі для представників об'єднаних громад у рамках комунікаційної стратегії програми «Школа 3.0 Об'єднані громади».
Опис проєкту
Мета проєкту «Школа 3.0 Об'єднані громади»: сприяти розвитку освіти в громадах через менторський супровід стратегічного розвитку шкіл в громаді.

Ключові завдання проєкту:

  • посилити спроможність громади у формуванні стратегічного розвитку освіти та впровадження демократичного підходу до управління школами;

  • надати необхідні знання та вміння освітнім управлінцям для реалізації програм розвитку освіти в громаді;

  • надати менторський супровід школам в громадах та керівникам органів управління освітою для здійснення трансформації управління школами;

  • змінити процес прийняття рішень в освітній сфері на більш партисипативний та прозорий;

  • напрацювати механізми переходу до демократичного та ефективного управління школами та освітою в громаді для зміни взаємодії на усіх рівнях, включаючи органи управління освітою, адміністрацію шкіл, вчителів, батьків та учнів;

  • створювати умови для розвитку навичок проектного менеджменту та фандрейзингу.

Досягнення
Освітня програма «Школа 3.0 Об'єднані громади» впроваджується з березня 2019 року. Наразі програма проходить у 11 громадах, у яких залучено 22 школи та 11 відділів освіти.

За останні півроку вдалося досягти таких результатів:

  • 12 шкіл визначили та реалізували свої короткотермінові цілі, 6 шкіл визначили спільні цінності, правила взаємодії, візію, місію та стратегію на рік;

  • у кожній школі є 2-3 міні-команди вчителів, які займаються реалізацією проєктів школи;

  • у кожній школі проведено Конференцію партнерів між учителями, батьками та учнями для побудови спільного бачення освітніх процесів у майбутньому (більше про цей формат можна знайти тут);

  • впроваджені практики фандрейзингу, зокрема 6 шкіл подали власні розроблені проєкти на краудфандингову платформу GoFundEd, а в Пирятинській громаді школа власними силами зібрала 165 000 грн на створення освітнього хабу;

  • у 5 громадах налагоджено взаємодію між школами через формат «Клуб директорів» або «Школу управлінців».

Більше про трансформації шкіл можна прочитати на сайті НУШ та фейсбук-сторінці Про.Світ.
Більше про організацію
Центр інноваційної освіти «Про.Світ» існує з 2014 року і його основна ціль — підвищувати потенціал освітніх інституцій та освітян задля розвитку людського потенціалу у суспільстві.

За роки існування організація має такі проєкти:

  • «Про.Навички» — це 4-місячна програма для вчителів та директорів шкіл, де вони отримують знання та досвід у проектному менеджменті та змішаному навчанні (один з напрямів інтерактивного ведення уроків).

  • GoFundEd — краудфандингова платформа для освітян, де вони можуть зібрати кошти на інноваційні проекти для шкіл.

  • «Пілот 24» — освітня програма для 24 опорних шкіл, яка проходила у 2016-2017 році. Метою програми було об'єднати адміністрацію та вчителів опорних шкіл, щоб розробити нові формати взаємодії вчителя і школярів, директора і вчителів, школи і громади.

  • «Управління школами: практикум» — безкоштовний онлайн-курс для директорів із поясненням сучасних практик управління освітою, розроблений спільно з ГО «EdEra».

  • «Школа 3.0» — освітня програма для директорів та вчителів, яка направлена на формування спільного бачення і стратегічного розвитку в школах, а також зміну моделі керівництва шкіл як на більш прозору, відкриту та партисипативну, де рішення приймаються із залученням усіх зацікавлених сторін, вчителі працюють у командах, а школа має конкретну ціль і рухається до неї.Команда проєкту працює зі школами, щоб змінити модель їх взаємодії один з одним. Ми вважаємо, що тільки змінивши це, реальні зміни прийдуть в школи. Наша програма поширюється Україною через менторів, які одночасно і експерти, і наставники, і коучі. Ми довгостроково працюємо з командами шкіл, щоб зміни вкорінилися та були сталими.