pro bono історії



Як pro bono допомагає у боротьбі проти голоду


Історія Deloitte і Manna Food Center
Округ Монтгомері, що у штаті Меріленд — один із найбагатших у США. Однак це лише видимість, адже багато місцевих жителів потребують продовольчої допомоги: люди похилого віку, люди з інвалідністю, робочі тощо. Один з трьох школярів, наприклад, отримує обід безкоштовно або за пільгою, і потреба в цьому не закінчується.

Тому тут працює Manna Food Center — найбільший продовольчий центр у Монтгомері, що має за мету усунути голод в цьому окрузі. Завдяки поставкам їжі, а також освітній і адвокаційній діяльності, організація допомагає більш ніж 70 000 мешканців, що голодують або не отримують достатньо їжі.
Центру хочуть допомогти багато волонтерів, проте не всі з них знають чим можуть бути корисні. Manna Food Center пропонували допомогу і компанії, але згодом вони мали проблеми з тим, щоб довести справу до кінця. Одначе з Мітчеллом було по-іншому.
Pro bono консультант
З досвідом консалтингу у Deloitte, Мітчелл створив власну консалтингову практику і інтегрував pro bono послугу в бізнес. Коли Мітчелл запропонував команді Manna Food Center безкоштовну професійну консультацію, уважність до деталей одразу вирізнила його серед інших. Мітчелл чітко пояснив як параметри часу, який він готовий інвестувати, так і окреслив сферу своєї експертності.
The challenge
Перед початком співпраці з центром Мітчелл пройшов співбесіду. Він мав високі професійні навички і описав свою роботу як інтелектуальне волонтерство, що стане новим етапом у його житті. Мітчелл був готовий віддати час та присвятити себе спільному з центром проектові, щоб сприяти позитивним змінам у спільноті округу Монтгомері.

Він працював разом з виконавчим директором центру Джекі Декарло над новою стратегією. Джекі хотіла, щоб стратегічний план був інтегрований в усі аспекти організації. Мітчелл провів інтенсивні консультації щодо їхнього бачення стратегічного плану, а після взяв на себе роль наставника, посилив і розширив виконавчий талант Джекі. Ці відносини покращувалися за допомогою тісного спілкування, зміцнення довіри і спільної організаційної роботи.
Яким був результат
Створена стратегія була настільки успішною, що Мітчелл продовжив співпрацю з Manna Food Center. Він став невід'ємною частиною команди: отримав власні візитівки і посаду стратегічного радника.

У межах стратегічного плану Мітчелл і Джекі розробили три пріоритети для майбутнього організації: співтовариство, лідерство і адвокацію. Мітчелл керував розробкою стійкої бізнес-моделі на основі цінностей і допомагав створити систему аудиту організації. Він також допоміг організації побудувати нові відносини з місцевими політиками навколо округу Монтгомері — те, що Джекі раніше не могла зробити.

Як професійний наставник, Мітчелл продовжує зустрічатися з Джекі щомісяця. Його керівництво сформувало центр як організацію і розвинуло потенціал Джекі як лідера.

З чіткими настановами інтелектуальне волонтерство зміцнює особисті зв'язки у неприбуткових організаціях, що часто не можуть втілити свої місії через обмеженість ресурсів.

Переклад статті Taproot Foundation
Фото: Manna Food Center