Освітня онлайн платфотма, яка об'єднує репетиторів і викладачів зі студентами, локально чи віртуально за допомогою Skype.
Дослідження
Катерина Мартинова, Head Of Customer Research and Tutor Success, Preply

4 роки керівного досвіду у різних відділах в IT. Починала з управління великим відділом клієнтської підтримки, потім очолювала відділ продажів, тепер у мене в підпорядкуванні 3 напрямки: дослідження, operations і USA country management. Вивчала Marketing Research та є членом Асоціації маркетингу України.
Консультація
19:00-21:00
План консультації:
  • Які типи досліджень використовувати при різних проблемах (якісне, по типу глибинних інтерв'ю, кількісне, по типу опитувальників і тд).
  • Як здизайнувати дослідження з нуля, які запитання ставити, яких уникати.
  • Як інтерпретувати отриману інформацію.
24 жовтня
Реєстрацію завершено
Write Close
Close
Виникли запитання? Напишіть нам :)
Більше про компанію