Лекція: Анатомія бренду
Олексій Бондаренко, арт-директор New Strategies Group проведе лекцію для громадських, благодійних організацій та соцпідприємств

21 жовтня, з 19:30 до 21:00
Київ, бульвар Тараса Шевченка, 62, 4 поверх
Зміст лекції
Що таке бренд? Різниця між брендом і торговою маркою.
«Мова» та «зовнішність» бренду.
Життєвий цикл бренду. Як розвивати бренд?
Брендинг.
Ребрендинг.
Як визначати цільову аудиторію та пов'язувати з нею бренд.
Форма реєстрації на вебінар
Відбір учасників здійснюється на конкурсній основі. Заповніть форму реєстрації максимально щиро та повноцінно, щоб збільшити свої шанси потрапити на подію.
Ваш е-mail
Ім'я та прізвище
Яку громадську, благодійну організацію чи соціальне підприємство ви представляєте?
Яка ваша позиція в цій організації?
Навіщо вам ця подія?
Опишіть свою мотивацію та чому саме ви повинні відвідати цю подію. На відповідь у цьому полі найбільше зважають під час відбору учасників.
Ваш телефон
Можливо ми надішлемо вам смс-нагадування про подію :)
Звідки ви дізналися про подію?
Ця інформація дозволить нам інформувати вас через зручні канали, не турбуючи там де не треба :)
Натискаючи цю кнопку ви даєте згоду на обробку персональних даних згідно ЗУ "Про захист персональних даних"
Лекція буде російською мовою
Про спікера
Олексій Бондаренко
Арт-директор у New Strategies Group
7+ років досвіду в різних сферах дизайну і реклами в Україні. Працював з брендами: Coca-Cola, Garage, Morosha, Leaf, Moleskine, «ТехноЕж», Mister Cat, «Хортиця», Organic Toys, «Торчин», e -Power та іншими.
Місце події
ПеремогаSpace
(Київ, бульвар Тараса Шевченка, 62, 4 поверх)

Місце об'єднання однодумців, що творять власні #перемоги щодня
Про компанію
New Strategies Group — діджитал-агенція, що надає комплексні рішення з управління інтернет-маркетингом.