Вебінар з продукт-маркетингу
Наталія Глінчук, Product Manager у LetyShops, поділиться як з проблем створювати корисні проєкти та до чого тут дослідження аудиторії

25 жовтня, з 19:00 до 20:00
Програма вебінару
Звідки беруться корисні проєкти?
Досліджуємо аудиторію: як створити продукт не для себе, а для користувача?
Як швидко перевірити чи буде продукт потрібний ринку?
Що робити, якщо продуктом перестали користуватись?
Як покращити продукт, який вже давно працює?
Форма реєстрації на вебінар
Відбір учасників здійснюється на конкурсній основі. Заповніть форму реєстрації максимально щиро та повноцінно, щоб збільшити свої шанси потрапити на подію.
Ваш е-mail
Ім'я та прізвище
Яку громадську, благодійну організацію чи соціальне підприємство ви представляєте?
Яка ваша позиція в цій організації?
Навіщо вам ця подія?
Опишіть свою мотивацію та чому саме ви повинні відвідати цю подію. На відповідь у цьому полі найбільше зважають під час відбору учасників.
Що ви хотіли би почути від спікера?
Це допоможе спікеру підготувати корисний вебінар
Ваш телефон
Можливо ми надішлемо вам смс-нагадування про подію :)
Натискаючи цю кнопку ви даєте згоду на обробку персональних даних згідно ЗУ "Про захист персональних даних"
Про спікерку
Наталія Глінчук
Product Manager у LetyShops
7 років в IT-сфері, з них 3 роки як Product leader. Працювала Head Of Marketing Department в Hostpro.ua, виступала на F*ckup Nights Vinnytsia і Професійному форумі для молоді.
Про компанію
LetyShops — найпопулярніший кешбек-сервіс України і СНД. З його допомогою користувачі повертають своє — частину грошей від покупок в онлайн-магазинах. Сервісом користується більше 9,5 мільйонів клієнтів, які зробили понад 45 мільйонів замовлень з кешбеком у 2000 інтернет-магазинах.