Pro Bono Morning на Фестивалі Ідей

Про культуру інтелектуального волонтерства та інвестування професійних знань у третій сектор
25 серпня | 11:00 - 13:00 | Одеса
+
Це відкрита платформа для співтворення, місце зустрічі тисяч лідерів, що створюють нову Україну
Платформа змістовних партнерств бізнесу з громадським сектором
Тема фестивалю — українське суспільство в контексті світових тенденцій розвитку
Тому ми об'єднуємо зусилля і запрошуємо 25 серпня дізнатися про культуру pro bono в Україні
11:00 - 12:00

Pro bono в Україні: що змінилося за останній рік

У форматі панельної дискусії, дізнаємося що таке pro bono. На основі кейсів українських компаній побачимо як це працює та навіщо.
Панельна дискусія:
Єгор Гребенніков
Тетяна Юрченко
Ірина Соловей
Президент Pro Bono Club Ukraine, імпакт-інвестор
PR директорка Dentsu Aegis Network Ukraine
Президентка Garage Gang
Клікніть на спікера, щоб дізнатися більше інформації
20 хв — це багато, чи мало? Можливо саме 20 хвилин за здатні змінити твоє життя і створити зустріч з тим самим потенційним партнером по бізнесу чи по життю. Як його не впустити? Що сказати? Як не втратити свій шанс і презентувати себе? Де шукати і яких типових помилок уникати?

Готуйте на консультацію двохвилинну самопрезентацію та 2-3 найактуальніші запитання з нетворкінгу!

Що очікувати після консультацій:
  • знайомства стануть легкими і приємними
  • самопрезентація яскравою та ефективною
  • наступні кроки плану пошуку своєї цільової аудиторії
Ігор Солодов – експерт з управління людьми [за цінностями]. Його запрошують виступати на самітах з аудиторією 1300+, поділитися своїми думками з керівниками НБУ. За версією Celebrate.io Ігор у 2019 році входить у п'ятірку експертів-інфлюенсерів, які впливають на розвиток HR в Україні.

А ще він співвласник громадського ресторану Urban Space 100. Свій перший семінар Ігор провів в минулому столітті. З того часу він працює тренером для громадських організацій та державних установ: AIESEC, ENACTUS, ELSA, Одеський Художній музей, школи та університети. Вже десять років, як він працює для комерційних компаній також. Серед його клієнтів такі компанії як Luxoft, Lohika, SoftServe, Intego group, OWOX, Wargaming, та VISA, DTEK, Interpipe, Rozetka, Auchan.

Що буде на консультації?
  • Конфлікти в команді
  • Ефективне управління людьми та мотивація
  • Цінності та місія організації
Роман – молодий одеський художник, менеджер соціально-культурних проектів, куратор Музею сучасного мистецтва Одеси, засновник і куратор виставкового простору «Артерія». А також, креативний директор в E/G/Y Creative agency!

Що буде на консультації?
  • З чого складається бренд?
  • Create значить створювати. Як створюються кращі бренди.
  • Як завдяки креативній рекламної компанії стати лідером на ринку.
  • Best practise. Історії кращих брендів!
Сучасні ринки є надзвичайно чутливими до запитів, потреб клієнтів. Останні стають все вимогливішими, інформованішими та, водночас — розгубленими. Компанії, які прагнуть досягати високих результатів на таких нестабільних ринках повинні ставати суперадаптивними. Досягти цього можна опанувавши формат LearningOrganisation.

У ході ознайомчої зустрічі на практичних кейсах розберемо питання:
- Як виглядає на практиці перехід у формат Learning Organisation?
- У чому полягає природа навичок?
- Які алгоритми навчання ведуть до найкращого з результатів?
- Як розкрити потенціал взаємного менторства?
- В який спосіб ліпше давати і отримувати зворотній зв'язок?
- Як перетворити навички на щоденні звички і як їх підтримувати?
Анатолій – партнер і креативний директор в POPEL Agency, автор і CEO проєкту CASES.

Протягом консультації Анатолій розповість:
- що являє собою маркетинговий процес у компанії,
-
як його запустити,
- як прогнозувати,
- як оцінювати ефективність і підбирати команду у межах саме того типу компаній, з якими буду спілкуватись.
Як працювати без вигорання? Чи можлива продуктивність без напруги? Як прокачувати власну стресостійкість? Як розвивати уважність і емоційну гнучкість так, щоб зберігати тверезість розуму і ясність розуму в складних стресових ситуаціях?

Розповість Віктор Ширяєв — експерт в темі роботи уваги, викладач mindfulness, співзасновник центру практик усвідомленості Mindspot і професійної Асоціації з розвитку культури усвідомленості (АРКО), письменник і перекладач.
Яків має досвід роботи в івент-агенції, де відбувалось кілька подій в день. Зараз проводить з десяток подій на тиждень, а до Pro Bono Morning долучиться щоб поділитися відповідями на такі питання:
- Як організовувати заходи, коли грошей нема?
- Як організовувати безкоштовні заходи та за фрі-донейшен?
- Де брати гроші на організацію, якщо без них ніяк?
- Як організовувати заходи "на завтра", як звести процес організації будь-яких заходів до мінімуму
А також про тонкощі організації заходів з іноземними спікерами та першими обличчями керівнцтва країни.
Чи потрібна проекту спільнота людей, які зацікавлені в його успішній реалізації, чи достатньо крутої команди? Чи можливо, залучаючи кошти краудфандингом сформувати чи зміцнити таку спільноту? Як зробити так, щоб спільнота тривалий час залишалась опорою для проекту в плані знань, зв'язків та інших ресурсів.

Під час консультації ви зможете:
– Обговорити зі мною ваш задум з фокусом на підготовці кампанії Спільнокошту.
– Дізнатись як вести краудфандингову кампанію, щоб залучити достатньо людей для фондування проекту.
– Зрозуміти чому в Спільнокошті важливими є винагороди та визнання внеску доброчинців вашої ініціативи.
Тетяна – спеціаліст у сфері медіа та корпоративних комунікацій, має 8-річний досвід роботи в PR-департаментах крупних медіакомпаній України. З 2017 року обіймає посаду PR директора Dentsu Aegis Network Ukraine, лідера ринку серед комунікаційних груп. Майже 3 роки очолювала прес-службу телеканалу ICTV, працювала у ВД «Бурда-Україна», а також у сфері споживчого маркетингу в мережевому комунікаційному агентстві SPN Communications. У 2015 отримала ступінь кандидата наук із соціальних комунікацій (КНУ імені Тараса Шевченка)!

Під час консультації обговоримо такі питання:
  • З чого варто розпочати розробку комунікаційної стратегії?
  • Фактори успішного медіапітчингу
  • Роль колаборації та опініон лідерів в соціальних комунікаціях
  • Упаковка для контенту: як сформувати правильне повідомлення для медіа
12 років пропрацювала у медіа, авторка телепроекту про науку та новації. Спеціалізувалася з теми зміни клімату, екології та енергоефективність. З 2013
Координаторка в Харківській області всеукраїнської акції Let's do it, Ukraine! 2017 заснувала рух Kharkiv Zero Waste та перший мобільний сортувальний пункт Прихисти пакет.

На індивідуальній консультації Анна розкаже
- Як "розговорити" громаду на актуальні, але табуйовані теми. Приклад сортування за zerowaste
- Як зробити успішною новаторську ідею
- Синергія підходів, форматів у комунікації
- Стандарти медіа у ГО: верифікація та точність як тренд

11:40 - 12:45

Марафон професійних консультацій

Протягом 20 хвилин, спікери фестивалю та інші фахівці поділяться своїми знаннями з неприбутковими організаціями
Єгор Гребенніков
Президент Pro Bono Club Ukraine, імпакт-інвестор
Тетяна Юрченко
Ірина Соловей
PR директорка Dentsu Aegis Network Ukraine
Президентка Garage Gang
PR
Краудфандинг
Микола Скиба
Експерт з питань освіти в Українському інституті майбутнього
HR
Марина Ляшенко
Генеральна директорка МІШЛЄН УКРАЇНА
Нетворкінг
Анатолій Попель
Маркетинг
Роман Громов
Creative Director у E/G/Y Creative agency
Бренд
Яків Молодих
Креативний директор у madshape
Event management
Анна Прокаєва
Засновниця Kharkiv Zero Waste
Комунікації
Ігор Солодов
Експерт з управління людьми за цінностями, Solodov.Projects
Лідерство
Віктор Ширяєв
Співзасновник центру практик усвідомленості Mindspot
Mindfulness
Заповніть цю форму, якщо хочете провести 2 консультації для громадських організацій
Це відбуватиметься в Одесі з 11:40 (точне місце повідомимо згодом)
E-mail
Ваше ім'я та прізвище?
Яку компанію чи установу ви представляєте?
Ваша посада?
В якій сфері ви хочете надати консультацію?
Інша сфера?
Тоді вкажіть її тут
Опишіть свій професійний досвід у цій сфері
Нам цікаво дізнатися про вас та ваші досягнення більше. Можете також додати посилання на LinkedIn
Сформуйте 2-4 тези вашої консультації
Цю інформацію ми використаємо у анонсі, щоб представники громадських організацій змогли знати з якими питаннями до вас можна звернутися
Як нам краще з вами зв'язуватися?
Якщо це телефон, то додайте номер, якщо фейсбук — нам потрібне посилання на вашу сторінку і якщо це пошта, то просто напишіть "пошта" :)
Заповніть цю форму, якщо хочете отримати консультацію
Ви можете отримати дві консультації від різних фахівців, для цього заповніть форму двічі.

Заповнення форми не гарантує отримання консультації. Ми надішлемо вам остаточну відповідь про вашу участь у марафоні до 24го серпня.
E-mail
Ваше ім'я та прізвище?
Яку організацію ви представляєте?
Ваша посада?
В якій сфері ви хочете отримати консультацію?
Навіщо вам ця консультація?
Розкажіть про свою мотивацію. Цю інформацію ми передамо фахівцям, щоб вони могли обрати кому надати консультацію
Конкретизуйте свій запит
Найефектившіною співпраця буде, якщо кожна зі сторін підготується. Тому напишіть конкретні запитання які б ви хотіли обговорити під час консультації. Це допоможе фахівцю підготувати відповіді та додаткову інформацію
FAQ
Питання
Що таке pro bono?
Відповідь
Це професійні послуги, що надаються безкоштовно для суспільного блага.
Питання
Як відбувається марафон професійних консультацій?
Відповідь
Ми запрошуємо фахівців у різних сферах (маркетинг, проєктний менеджмент, фінанси, HR, комунікації тощо) та публікуємо анонс на цій сторінці та у Facebook.

Громадські організації заповнюють форму реєстрації, описуючи свій запит у цій темі.

Кожний з фахівців обирає 2 організації, які отримають консультацію 25 серпня в Одесі.

Об 11:40 фахівець та організація зустрічаються в ImpactHub Odesa та проводять консультацію.

Після — ми збираємо зворотний зв'язок та публікуємо звіт.
Питання
Хто може провести консультацію?
Відповідь
Фахівці, що мають значний досвід в одній з обраних організаторами тем. Та представляють чинну, зареєстровану компанію з позитивною репутацією.

Для того, щоб провести консультацію не обов'язково бути спікером чи учасником фестивалю.

Організатори не покривають витрати на проїзд та проживання в Одесі.
Питання
Хто може отримати консультацію?
Відповідь
Представники громадської, благодійної організації, благодійного фонду, соціального проєкту чи соцпідприємства.

Щоб отримати консультацію не обов'язково бути спікером чи учасником фестивалю.

На жаль, ми не можемо запросити представників релігійних, комерційних, державних чи політичних установ.
Підтримайте нашу ідею — станьте партнером події!
Та підпишіться на оновлення події