У вівторок, 21-го травня зустрінемося на каву з американським підприємецем, дизайн-стратегом та викладачем.
Журнал Forbes називає його "божевільним або генієм" а The Huffington Post каже, що він є одним із семи міленіалів, які змінюють наш світ.
Метью створив консалтингове бюро стратегічних проектів, що половину своєї роботи виконує безкоштовно для некомерційних організацій
співробітників з усього світу
сума, в яку оцінюються надані компанією pro bono послуги
брендів скористалися послугами verynice
- менеджерів/координаторів Корпоративної Соціальної Відповідальності;
- менеджерів з Корпоративних Комунікацій;
- HR менеджерів;
- PR менеджерів.
Новаторська робота Метью в області дизайну та соціального підприємства надихнула тисячі практиків на участь у соціально та екологічно відповідальному бізнесі. Свій підхід до роботи Метью описав у книзі «Як віддавати половину своєї роботи безкоштовно».
У 2013 році Фонд Taproot нагородив Метью та verynice «Golden Root Award» за лідерство у русі pro bono разом з групою компаній, яка включала Disney, Deloitte та Union Bank.
Клієнтами компанії verynice є величезні компанії, як Google, ЮНІСЕФ, Mozilla, Kaiser Permanente, місто Лос-Анджелес, Disney Imagineering, NASA і Американська асоціація серця. Це один з перших прикладів соціального підприємства в індустрії дизайну.
verynice було відзначено нагородою Core77 Design Awards за стратегічне співробітництво з Американською асоціацією серця, що призвело до нових методологій дослідження, які допоможуть національній організації краще зрозуміти потреби в сільських громадах.
| 21 травня 10:00 - 12:00