Вчимося вражати, надихати та змінювати разом з 1+1 media!
Pro Bono Club Ukraine в партнерстві з 1+1 media проведе серію вебінарів про комунікації для громадського сектору та соціальних підприємств. Вебінари проходитимуть з 26-го по 30-те жовтня щодня о 16:30.

Запрошуємо до участі представників громадських організацій та соціальних підприємств. Участь безкоштовна для підтверджених учасників.
Розклад вебінарів
Проєкти громадської організації в телевізійних новинах. Як зацікавити продюсера?
Злата Додатко, інформаційна продюсерка ТСН
У програмі:
  • Алгоритм комунікації із продюсерами та журналістами телевізійних новин.
  • Рецепт написання прес-релізу, щоб його не лише прочитали.
  • Обов'язкові елементи плідної співпраці із продюсерами та журналістами.
  • Як "продати" проєкт/подію продюсеру чи журналісту.
Про спікерку:
Злата Додатко – інформаційна продюсерка ТСН, 1+1. 5 років досвіду в якості журналістки, редакторки, сценаристки і продюсерки на чотирьох різних телеканалах та у форматах від новин до ранкового ток-шоу. Має успішні кейси з просування подій громадської організації в якості піарниці. На постійній основі співпрацює з десятками громадських організацій.

Мова викладання: українська
26.10 (понеділок)
16:30-18:00

Щоб знайшли і подивились: як коректно завантажувати контент в YouTube. Алгоритми YouTube
Данило Щестюк, керівник напряму веб-проєктів 1+1 Digital
У програмі:
  • Особливості розвитку каналів на YouTube.
  • Монетизація в YouTube і нові функції відеохостингу.
  • Робота алгоритмів.
  • Як коректно завантажувати відео.
  • Як правильно вибудовувати взаємовідносини з платформою.
Про спікера:
Данило Щестюк очолює напрямок виробництва веб-контенту. Працює з відеосервісом YouTube з 2011 року і знає напевно, як здобувати кнопки від YouTube. Професійний досвід Данила охоплює побудову процесів створення відео, оптимізацію контенту, підбір ринкової ніші та створення високомаржинальних відео. Паралельно координував рестарт популярної футбольної телепрограми «ПроФутбол», яка тепер виходить на YouTube та керує першою серед медіагруп агенцією по роботі з блогерами «1+1 DIGITAL MARKETING AGENCY».

Мова викладання: російська
27.10 (вівторок)
16:30-18:00
Сторітелінг. Чому він став трендом і які сторіз може розповісти ГО?
Олександр Клейменов, продюсер перспективних розробок 1+1 Продакшн
У програмі:
  • Чому всі раптом почали розповідати історії?
  • Як сторітелінг став засобом продажу продуктів і послуг?
  • Історії, які розповідають ГО.
  • Як розповісти історію?
Про спікера:
Олександр є продюсером перспективних розробок 1+1 Продакшн, зокрема займається відбором заявок зовнішніх авторів, які пропонують ідеї серіалів, і підготовкою власних серіальних розробок. Брав участь у написанні сценарію серіалу «Переслідуючи вогонь», який щойно став одним з переможців в конкурсі Держкіно. Раніше за його ідеєю було знято серіал «Маршрути долі» про життя людей навколо лінії розмежування на Донбасі.

Мова викладання: українська
28.10 (середа)
16:30-18:00
Просування проєктів громадської організації
за допомогою діджитал інструментів
Діана Голяш, провідна Digital маркетологиня 1+1 Digital
У програмі:
  • Способи просування проєкту в онлайні.
  • Планування маркетингової стратегії в діджитал.
  • Складання бюджету на просування проєкту ГО в діджитал.
  • Показники ефективності діджитал інструментів.
Про спікерку:
Діана Голяш – провідна діджитал-маркетологиня 1+1 Digital. 6 років професійного досвіду роботи в сфері інтернет-маркетингу. Викладачка декількох навчальних закладів в сфері медіа та ІТ-освіти. Консультантка з питань стратегічного діджитал маркетингу, SEO оптимізації сайту, онлайн реклами та розвитку персонального бренду в інтернеті.

Мова викладання: українська
29.10 (четвер)
16:30-18:00
Brand ID: як комунікувати з аудиторією та які PR-інструменти використовувати, щоб бути почутими
Яна Ляхович, керівниця відділу внутрішніх комунікацій 1+1 media
У програмі:
  • Побудова бренду компанії та підтримку репутації.
  • Як транслювати цінності організації назовні?
  • Тренди, незмінні правила та закони PR.
Про спікерку:
Яна Ляхович працює в 1+1 media з 2016 року. Займається комплексною розбудовою бренду роботодавця 1+1 media, підтримкою та трансформацією корпоративної культури, репутаційними спецпроєктами медіахолдингу. Проєкт "Люди Ідей", який Яна курує з 2017 року, отримав золото найпрестижнішої премії в галузі маркетингових комунікацій Effie Awards Ukraine, а також став фіналістом міжнародних конкурсів Excellence Awards, SABRE Awards та Baltic Communications Awards.

Мова викладання: українська
30.10 (п'ятниця)
16:30-18:00
Реєстрація завершилась
Залиште свою пошту, якщо хочете дізнаватися про наступні наші події
Долучіться до міжнародної спільноти професіоналів, що змінюють цей світ на краще
22-28 жовтня | Київ
Вперше в Україні
Pro Bono Week — це глобальна ініціатива, яка відбувається в останній тиждень жовтня.

Кожен рік тисячі фахівців стають волонтерами та інвестують свої знання з маркетингу, PR, фінансів, дизайну, юриспруденції, аудиту, стратегічного розвитку, IT, HR та інших сфер для підтримки неприбуткових організацій.

2018-го Pro Bono Week вперше відбувся в Україні.
Отримати підтримку
Організатори
Платформа змістовних партнерств бізнесу
з громадським сектором. Поєднує експертність бізнесу з потребами громадського сектору у форматі інтелектуального волонтерства.


1+1 media — один з найбільших і найуспішніших медіахолдингів України. Місія групи — створювати сучасний якісний контент, здатний змінювати уявлення про себе та світ.