Майстер-клас
Як створити digital-маркетинг-план, якщо немає маркетолога

Якщо ви не маєте освіти та досвіду у сфері digital-маркетингу, у вас може бути багато запитань щодо нього.

16 травня відбудеться майстер-клас «П'ять кроків створення digital-маркетинг-плану, якщо в команді немає маркетолога». На ньому ви дізнаєтесь:
✔️ причини, що заважають отримати потрібний результат вчасно;
✔️ основні етапи планування, без яких все може обрушитися;
✔️ необхідні та неважливі види аналізу;
✔️ фактори, які допомагають визначитися зі стратегією просування в digital;
✔️ чотири показники, які забезпечать збільшення доходу у два рази.

Про спікера:
Галина Ларіонова — фахівчиня з розвитку бізнесу, власниця проекту Граніц.Нет і співзасновниця SMM-агентства INBED. Раніше працювала у сферах business development, sales і project management у компаніях Softline, Microsoft Ukraine, Vodafone.
Це подія партнерів Pro Bono Club Ukraine — Галини Ларіонової та HUB 4.0.
HUB 4.0 — це інноваційний простір на Подолі. Єдина в Києві Галерея інновацій, освітній центр та конференц-зона, коворкінг і cospace. HUB 4.0 вірить в силу нетворкінгу і створює умови для розвитку ваших ідей. У ком'юніті є інноватори, програмісти, стартапи, дизайнери, digital-фахівці.

Для представників третього сектору надається 1 місце pro bono. Тобто вибраний учасник/-ця зможе відвідати подію безкоштовно та використати отримані знання для покращення діяльності своєї неприбуткової організації чи соцпідприємства.

Якщо вас зацікавила ця можливість, заповніть форму до 23:59 13-го травня.
Ми надішлемо відповідь 14-го травня.
Халепа...
Реєстрація на курс завершилася, але ви завжди можете підписатися на розсилку з такими можливостями