PRO BONO ПОСЛУГИ
Створення маркетинг-плану
Учасник
Institute of Ukrainian Studies
Громадська організація об'єднує різних людей і прагне забезпечити рівні для всіх можливості через неформальну освіту, соціально-мистецькі та інші ініціативи.
Тип співпраці
Спільний проект
Спільна робота учасника та наставника над конкретними задачами проекту
«До маркетингу я вивчав журналістику та військову справу. Пішов у бізнес-школу (KMBS) не тому, що це модно, а тому що хотів зробити свій бізнес та клієнтів — успішними. Після став придивлятися до громадської активності, тренував молодих громадських репортерів».
В'ячеслав Головченко
Про наставника
Опис послуги
Створення маркетингового плану.
Цей документ охоплюватиме як мінімум 4Р маркетингу:

  • PRODUCT — продукт;
  • PLACE — місце пропозиції;
  • PEOPLE — персонал;
  • PROMOTION — комплекс заходів для налагодження відносин.
Що отримає організація
Дуже чіткий та конкретний план дій на рік, за яким слід налагоджувати відносини з різними спільнотами.
Побажання до організації
  • Громадська організація, яка вже має досвід та працює для розвитку молоді.