учасники pro bono club ukraine

Інститут українських студій

Cпільнота молодих людей, що прагне інтеграції в суспільство людей з інвалідністю.
Про організацію
Громадська організація об'єднує людей різного віку, походження, освіти, рівня достатку, з інвалідністю та без неї, щоб кожен переосмислив свої упередження, а слова «інклюзія» та «толерантність» мали справжній зміст. Для цього команда організовує неформальні освітні, соціально-мистецькі та інші ініціативи.

Мета:
Сприяти самореалізації людей з інвалідністю та їх інтеграції у суспільство.

Місія:
Створення інклюзивного і толерантного суспільства в Україні.

Візія:
Суспільство, в якому фізіологічні порушення чи будь-які інші відмінності не ставали б перешкодою для досягнення успіху.
Досягнення
  • 10 000 кілометрів проїхали учасники інклюзивного веломарафону «Бачу! Можу! Допоможу!», що відбувається щороку з 2015. Це марафон на велосипедах-тандемах, що дає можливість людям з порушеннями зору відчути задоволення від крутіння педалями. Цьогоріч марафон буде міжнародним.
  • 250 інклюзивних подій проведено. Серед них — уроки з вивчення жестової мови та шрифту Брайля, правильної допомоги при нападі епілепсії, а також уроки англійської та підготовки до ЗНО, творчі майстер-класи для дітей з порушеннями зору та сеанси арт-терапії для дітей з аутизмом. Окрім уроків це були акторські, співочі, психологічні та інші майстер-класи, мистецькі заходи — виставки, літературні читання і презентації.
  • 22 дистанційні курси з IT-освіти проведено. Ці курси безкоштовні та проходять для людей з інвалідністю і ветеранів, щоб допомогти їм стартувати у кар'єрі.

    Є сайт організації та сторінка у Facebook.
Розробка маркетинг-плану
Завдання:
- Проаналізувати та визначити цільову аудиторії організації.
- Надати інструменти та рекомендації, що допоможуть взаємодіяти і комунікувати з цією аудиторією.
Тривалість:
1 місяць.
Опис необхідної pro bono підтримки
На сьогодні
Команда організації має:
  • Детальний SWOT-аналіз.
  • Карту стейкхолдерів, розділених за групами: клієнти, бенефіціари, партнери, конкуренти, донори та інші.
  • Аналіз продуктів організації.
  • Загальну стратегію організації.
Ми працюємо у сфері інклюзії, і це зовсім не те саме, що робота з дітьми з інвалідністю. На наших подіях можна зустріти студентів і викладачів, людей старшого віку і дітей, людей з інвалідністю і без, держслужбовців та волонтерів-ентузіастів. І ми віримо, що спілкування різних людей об'єднує та руйнує стереотипи краще за все.

Та ми як організація стикаємося із тим, що не розуміємо своїх цільових аудиторій – надто багато різних груп, які ми залучаємо чи можемо у перспективі залучити. Як організація, що створює проекти у співпраці з іншими організаціями, ми прагнемо ефективно комунікувати із партнерами. Як неприбуткова організація, що існує завдяки благодійним пожертвам та грантам, ми зацікавлені у формуванні сталих відносин з донорами та благодійниками. Як спільнота, що працює зокрема для малозахищених груп населення, ми хочемо максимально добре спілкуватися з ними, адже це ті люди, для яких ми існуємо.

І оскільки ми об'єднуємо різних людей і позиціюємо себе як організація для всіх, маркетинговий план — це необхідність.
Христина Канагіна
Виконавча директорка ГО «Інститут українських студій»