учасники pro bono club ukraine

Inspiration Family

Об'єднання громадських організацій для створення масштабних проектів та акцій у сфері підтримки онкопацієнтів.
Про асоціацію
Inspiration Family — це об'єднання соціальних проектів у сфері онкології, що створює масштабні проекти, заходи та акції для підтримки онкопацієнтів.
У асоціацію входять три соціальні проекти: ГО Cancel/R, Soul Sisters та
ГО «Квант».

Ключове повідомлення:
Разом ми можемо зробити та досягти більшого, ніж поодинці!

Місія:
Формування відкритої, об'єднаної та активної онкоспільноти в Україні.
Впровадження культури підтримки дорослих онкопацієнтів.

Цінності:
  • Відкритість перед суспільством.
  • Усвідомленість та обізнаність як філософія життя.
  • Адекватне ставлення до онкодіагнозу та життя з ним.
  • Позитивне ставлення до життя як свідомий вибір.
  • Критичне мислення.
  • Прогресивність поглядів та прагнення до розвитку в будь-якій діяльності.
  • Взаємоповага між собою та іншими.
  • Відданість тільки доказовій медицині.
    Досягнення
      • 22 лекції в Києві для онкопацієнтів у форматі «рівний рівному» Inspiration Onco Talks.
      • 8 лекцій у Львові у форматі конференції для онкопацієнтів Inspiration Day. Onco Talks Lviv.
      • 5 лекцій в Одесі — брали участь як спікери на Odrex Bra Day, освітньому заході у рамках всесвітньої соціальної акції боротьби з раком молочної залози.
      • Провели перший в Україні Форум Онкопацієнтів 2019, присвячений Всесвітньому дню боротьби з раком. Форум відвідало 120 учасників — спеціалістів в онкології та пацієнтів.
      • Розробили картки на тему «Що можна, а що не можна говорити людині з онкологією».
      Сайт організації та Facebook.
      Сфера:
      Інформаційна кампанія у Facebook для National Cancer Survivors Day
      Завдання:
      Тривалість:
      Близько 3 консультацій по 2-3 години
      Опис необхідної pro bono підтримки
      * National Cancer Survivors Day — всесвітня ініціатива для підтримки онкопацієнтів, що команда проекту вперше втілить в Україні. Під час нього люди, які вилікувалися від раку, та автори проектів у сфері онкології ділитимуться своїми історіями боротьби з хворобою у Facebook. Наприкінці марафону в різних містах країни пройдуть пікніки для онкопаціентів та їхніх сімей.
      Тривалість: 8 квітня – 2 червня.
      Мета: показати, що рак — це не вирок, розвіяти стереотип «рак=смерть».
      Проконсультувати із запитань:
      1. Як правильно та коли почати інформаційну кампанію.
      Чи потрібно перевіряти її майбутній успіх на фокус-групах.
      2. Як утримати зацікавленість медіа та аудиторії.
      3. Як досягти ефекту вірусної реклами.
      4. За якою стратегією будувати комунікацію на Facebook.
      5. Можливі ризики та невдачі з досвіду.
      6. Побудова ефективної комунікації зі спонсорами та лідерами думок.
      7. Як оцінити успішність проекту після його реалізації.
      На сьогодні
      1. Сформоване загальне бачення акції National Cancer Survivors Day. Визначені мета, головний меседж та цільова аудиторія.
      2. Розроблено загальний план Facebook-марафону, його концепція та дати проведення, а також візуальна частина.
      5. Є спонсори та медіапартнери.
      Ми вже успішно провели перший в Україні захід, на якому об'єднали лікарів та онкопацієнтів — «Форум Онкопацієнтів». National Cancer Survivors Day — подія, яку проводять в усьому світі, і ми знов будемо перші, хто організував такий захід в Україні. Ми робимо те, чого до нас ще не робив ніхто: впливаємо на свідомість людей та змінюємо ставлення суспільства до онкохворих.

      Основною проблемою діяльності громадських організацій в сфері онкології є те, що ми намагаємось привертати увагу суспільства до проблем онкології точково, а не масштабно. Для цього ми об'єднали свої проекти та формуємо навколо себе відкриту активну онкоспільноту. А професійно організована діяльність дасть нам набагато якісніші і помітніші результати.
      Інеса Матюшенко
      співзасновниця Inspration Family та ГО Cancel/R