учасники pro bono club ukraine

Доступно.UA

Ініціативі необхідна допомога із брендингом
Про організацію
27-55% жителів українських міст відносяться до маломобільних груп населення. Це – люди з інвалідністю, батьки з дитячими візочками, літні люди, вагітні, ті, кому важко пересуватися через травму. Кожна людина в той чи інший період свого життя потребує максимально зручного простору для пересування. Це також і мандрівники з важкою валізою та й будь-хто після виснажливого дня. Однак, за нашим досвідом, лише 4% міської інфраструктури України є повністю зручною та комфортною. Ми працюємо, щоб змінити цю ситуацію на краще.

Наша місія: Ми хочемо, щоб в Україні люди мали рівні можливості незалежно від рівня мобільності
Наша велика стратегічна ціль: Через фанові медійні інструменти змінити свідомість і поведінку представників маломобільних груп населення, дотичних до них та представників бізнесу

Як ми це робимо?
• Нормалізуємо сприйняття інвалідності
• Мотивуємо до активного життя
• Поширюємо тренд доступності в Україні

Наші головні проєкти:
- Он-лайн мапа доступності українських міст
- Рейтинг доступності міст України "Тостер"
- Щорічний Форум інклюзивності (у 2020 році ми вже вчетверте проведемо Форум інклюзивності: подію, що збере представників громадського сектору, влади та бізнесу, а також всіх активних містян для спільної роботи над підвищенням рівня інклюзії в Україні. Мета форуму – ініціювати системні зміни в суспільстві через зміну свідомості людей, діалог та згуртування всіх, хто бажає змін і готовий до дій.)
- Нагорода [відкриті двері]: відзначаємо локації та простори, які є комфортними та зручними для всіх
- #ДоступноБлог (текстовий та відео блоги про мотивацію, роздуми, українські міста та багато іншого)
Досягнення
Нещодавно ми підписали Меморандум про співпрацю з Міністерством закордонних справ України, аби провести їм аудит доступності та надати рекомендації. До того ми консультували Планету Кіно, River Mall, Кураж Базар, Fest Lokal, Urban Space 500, Zaxidfest, Leopolis Jazz Fest, Лемурашник, ПеремогаSpace та багато-багато інших.

Розробили унікальну методику оцінки безбар'єрності міст, яку застосовуємо у проєкті "Тостер". Вона дає можливість скласти рейтинг міст, базуючись на державних нормах, а не на суб'єктивних враженнях окремих людей. Такі моніторинги також привертають увагу місцевої влади, що часто пришвидшує зміни у плані доступності. Загалом за останні 4,5 роки ми відвідали 26 українських міст у рамках різних проєктів. Частина з них увійшла до онлайн мапи доступності TosMap: сайт та мобільний додаток, де кожен може подивитися детальний аналіз локацій на предмет їхнього рівня доступності та обрати максимально зручний для себе варіант.

Проводимо Щорічний Форум інклюзивності. Минулого року до нас завітало більше 300 людей, серед них багато молоді, які вже зараз є нашими головними агентами у зміні свідомості суспільства.

Весною 2019 року засновник Доступно.UA Дмитро Щебетюк протягом місяця подорожував автостопом на візку через всю Європу маючи лише 100 євро на двох. Цього року ми випустили серію відео про #ДоступноЄвротур, щоб показати, що все можливо і змотивувати жити активним життям.
Завдання:
- Розробка нової бренд-айдентики організації або зміна і доповнення вже існуючого візуального стилю.
Тривалість:
1-3 місяці (5 годин на тиждень)
Опис необхідної pro bono підтримки
Це приблизна кількість часу, яка знадобиться фахівцю щоб надати таку pro bono підтримку, на думку організації.
Сфера:
Брендинг
Що було зроблено в цьому напрямі
У наших планах на найближчі роки — посилення на розвиток медіа напрямку організації. Тому медіа продуктів і каналів комунікацій з аудиторією буде ставати більше. На даному етапі наш логотип вже по різному виглядає у відео на ютубі, у постах в соціальних мережах, у додатку, на банерах подій організації, на сайті, тощо. У результаті кожен канал виглядає відмінно і втрачається цілісність комунікації організації та її впізнаваність, окрім того у нас є проєкти з окремою айдентикою. І таких проєктів надалі може ставати більше, але ми б хотіли, щоб Доступно.UA органічно виглядало поміж них.

У нас є затверджені основні кольори та форми логотипів, а також шрифти. Великі складнощі викликає яскраво салатовий колір нашого логотипу, тому для візуальних матеріалів ми користуємось цим кольором мінімально.
Останнім часом ми почали використовувати салатовий колір лише у плашках надписів візуалів у соцмережах, а більше зосереджуємось на білому варіанті шрифту (лише надпис, без кола) та білих елементах на затемненому, кольоровому тлі. Шрифт також змінили - взяли з айдентики проєкту "Тостер", оскільки він більш читабельний та жорсткіший.
Ще одна проблема з салатовим кольором — він присутній у інших різноманітних брендів.

Підсумовуючи, ми мріємо щоб айдентика Доступно.UA була:
- легкою (дружньою, впізнаваною та фановою, а не "ГО-шно" сухою),
- доступною (зрозумілою та ідейною),
- яскравою (у формі, а не обов'язково кольорі, оскільки наша комунікація часто про ламання стереотипів).

Ми існуємо з 2015 року, саме стільки часу існує з нами наш візуальний стиль, а точніше колір та основа логотипу. Сам колір не є досить практичним, з ним важко працювати, підібрати кольорові сполучення, тощо. Проте важливіше, що у нас немає цілісної візуальної системи, чіткої візуальної комунікації. А це для нас надважливо, оскільки наша комунікація має на меті чіткі поведінкові зміни у суспільстві. Наразі робота з візуальними продуктами (картинки для соціальних мереж, верстка статей на сайті…) досить хаотична та не підпорядкована якомусь чіткому розумінню. Ми вже зрозуміли, що ми "переросли" наш колір та логотип, але ще не зрозуміли, що має прийти йому на заміну.

Ми готові до будь-яких змін: від просто зміни відтінку, з яким буде легше працювати та розробки базових принципів та шаблонів, до кардинальної зміни кольорової гами, створення візуального стилю з нуля. Нам легше було би працювати з динамічною айдентикою, але в основі якої простежувалась наша місія та тема, з якою ми працюємо (щоб в Україні люди мали рівні можливості незалежно від рівня мобільності).

Велика стратегічна ціль Доступно.UA — через фанові медійні інструменти змінити свідомість і поведінку представників маломобільних груп населення, дотичних до них та представників бізнесу. Візуальна комунікація тут відіграє дуже важливу роль: це не просто про впізнаваність нас як бренду, це про один з інструментів, який може допомогти у досягненні нашої цілі. У нас також є комунікаційна стратегія, яка розказує, у тому числі, як ми комунікуємо зі світом: ці принципи є для нас дуже важливими, вони — одна з головних причин нашого успіху. Ми очікуємо, що наша візуальна комунікація підсилить те, як ми доносимо наші повідомлення, стане потужною складовою нашої комунікаційної системи.
Наталка Павленко
Операційна директорка ініціативи "Доступно.UA"
Маєте потрібні професійні навички?
Заповніть цю форму та
надайте необхідну pro bono підтримку
Як вас звати?
Вкажіть, будь ласка, ім`я та прізвище
E-mail
Контактний номер телефону
Сторінка в LinkedIn та Facebook
Як ви хочете долучитись?
Ви готові
Ваша компанія
Пропустіть це поле, якщо хочете долучитися як незалежний експерт
Ваша посада
Для незалежних фахівців потрібно вказати професію
Опишіть свій професійний досвід
Коротко вкажіть ваш досвід, який буде корисним для виконання цього запиту.
Чому ви хочете допомогти?
Звідки ви дізналися про можливості співпраці Pro Bono?
Обробка та використання даних
Даю згоду на обробку та використання моїх персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», зокрема, але не виключно, для цілей ведення бази персональних даних, а також даю згоду на передачу моїх персональних даних, зазначених в моїй формі - заявці на підтримку Pro Bono, партнерам ГО Pro Bono Club Ukraine з метою інформування мене за допомогою електронних листів.
Натискаючи цю кнопку, ви даєте згоду на обробку персональної інформації.