Dentsu Aegis Network Ukraine
Комунікаційна група №1 в Україні
Комунікаційна стратегія з акцентом на digital-інструменти
Ярослав Огоцький, Strategic Director, Isobar Ukraine (Dentsu Aegis Network Ukraine)

Стратег з більш ніж 7-річним досвідом роботи у сфері цифрового і стратегічного маркетингу. Знає, які з цифрових інструментів працюватимуть найкраще для досягнення бізнес і комунікаційних цілей. З 2013 обіймав посаду Digital Strategic Planner в AdPro, в 2016 очолив відділ Digital в Dentsu Aegis Network Kazakhstan. З 2017 року – Strategic Director Isobar Ukraine. Був спікером на Ukrainian Creative Week 2017, Форумі Бізнес Інновацій 2017, викладав в школі креативу «Ікра».
Майстер-клас
14:30-16:30
План консультації:
  • Суть комунікаційної стратегії: як організаціям ефективно розповідати про свою місію суспільству
  • Як нічого не упустити: зручні фреймворки для створення комплексної комунікаційної стратегії
  • Майстерність емпатії: методи аналізу і формування основних таргет-груп і каналів комунікації
  • Успішні digital-кейси
26 жовтня
Реєстрація на МК "Комунікаційна стратегія з акцентом на digital-інструменти"
Вкажіть свій e-mail
Ім'я та прізвище
Ваш номер
Ваша організація
Вкажіть повну офіційну назву громадської організації/соцпідприємства чи соціального проекту який представляєте
Посилання на сайт та соцмережі
Вашої організції
Опис організації
Чим займається ваша організація, ваша місія і короткий опис
Мотивація відвідати цей майстер клас?
Опишіть навіщо вам цей майстер клас, де ви використаєте отриманні знання і чому саме ваша організація повинна його відвідати?
Додайте свої запитання
Вкажіть конкретні запитання, на які б ви хотіли отримати відповідь під час МК
Вкажіть кількість учасників від вашої організації
Кількість місць обмежена, і нам необхідно знати кількість учасників завчасно
+
SMM та digital-інструменти в просуванні
Яна Горбачова, Consulting Director, Isobar Ukraine (Dentsu Aegis Network Ukraine)

Consulting Director найбільшого мережевого digital-агентства в Україні Isobar Ukraine, Social Media і PR експерт, комунікаційний стратег. Консультант з практик уважності і медитації. За 13 років на керівних посадах в digital і медіасфері реалізувала більше 80-ти кампаній для великих міжнародних брендів FMCG, фарми та інших категорій.
Лекція
11:00-13:00
План лекції:
  • Які сьогодні найбільш затребувані цифрові маркетингові інструменти;
  • Як створювати контент для соцмереж, щоб бути почутим;
  • Як будувати діалог в соцмережах і до яких репутаційних ризиків необхідно бути готовим?
  • Огляд практичних кейсів і кращих світових практик в digital.
25 жовтня
Реєстрацію завершено
PR та Media Relations: найефективніші практики з бізнесу для соціального сектору
Тетяна Юрченко, PR Director Dentsu Aegis Network Ukraine

Спеціаліст у сфері медіа та корпоративних комунікацій, має 7-річний досвід роботи в PR-департаментах крупних медіакомпаній України. З 2017 року обіймає посаду PR директора Dentsu Aegis Network Ukraine, лідера ринку серед комунікаційних груп. Майже 3 роки очолювала прес-службу телеканалу ICTV, працювала у ВД «Бурда-Україна», а також у сфері споживчого маркетингу в мережевому комунікаційному агентстві SPN Communications. У 2015 отримала ступінь кандидата наук із соціальних комунікацій (КНУ імені Тараса Шевченка).
Лекція
14:00-16:00
План лекції:
  • Комунікаційні стратегії для соціальних змін
  • 5 кроків до успішного медіапітчингу
  • Як сформувати правильне повідомлення для медіа
  • Упаковка для контенту: ефективні формати та приклади успішних кейсів
25 жовтня
Реєстрація на лекцію "PR та Media Relations: найефективніші практики з бізнесу для соціального сектору"
Вкажіть свій e-mail
Ім'я та прізвище
Ваш номер
Ваша організація
Вкажіть повну офіційну назву громадської організації/соцпідприємства чи соціального проекту який представляєте
Посилання на сайт та соцмережі
Вашої організції
Опис організації
Чим займається ваша організація, ваша місія і короткий опис
Мотивація відвідати цю лекцію?
Опишіть навіщо вам ця лекція, де ви використаєте отриманні знання і чому саме ваша організація повинна її відвідати?
Додайте свої запитання
Вкажіть конкретні запитання, на які б ви хотіли отримати відповідь під час лекції
Вкажіть кількість учасників від вашої організації
Кількість місць обмежена, і нам необхідно знати кількість учасників завчасно
+
SEO (Search Engine Optimization)
Дмитро Клюшник, Head of SEO, iProspect Ukraine (Dentsu Aegis Network Ukraine)

Head of SEO в агентстві performance маркетингу iProspect Ukraine. Експерт в SEO з 10-річним досвідом. Раніше працював в таких компаніях, як Gekos Inc., SEO-Studio, PROMO.UA, Terrasoft, Noosphere.
Консультація
11:00-13:00
План консультації:
  • Рекомендації з підготовки стратегії розвитку проекту та медіаплану
  • Основні складові SEO: технічна, контентна, поведінкова оптимізація і оптимізація посилань.
  • Як підготувати ТЗ розробникам, копірайтерам та дизайнерам
  • Які параметри варто аналізувати в web-аналітиці
22 жовтня
Реєстрацію завершено
Digital маркетинг в цілому та по частинах
Олександр Яценко, Chief Digital Officer, Dentsu Aegis Network Ukraine

В інтернет-бізнесі з 2007 року. Був CBDO діджитал-агенції Brainberry. У 2012 працював на позиції операційного директора холдингу РБК Україна. З 2013 працює в команді міжнародного комунікаційного холдингу Dentsu Aegis Network Ukraine, наразі займаючи позицію Chief Digital Officer. Експерт Комітету з питань інтернет-реклами ІнАУ.
Лекція + запитання/відповіді
13:00-15:00
План лекції:
  • Розвиток ринку реклами в Україні
  • Екосистема та тренди в інтернет-рекламі
  • Інструменти інтернет-маркетингу
  • Як технології впливають на комунікації
  • Чого чекати в майбутньому
26 жовтня
Реєстрація на лекцію "Digital маркетинг в цілому та по частинах"
Вкажіть свій e-mail
Ім'я та прізвище
Ваш номер
Ваша організація
Вкажіть повну офіційну назву громадської організації/соцпідприємства чи соціального проекту який представляєте
Посилання на сайт та соцмережі
Вашої організції
Опис організації
Чим займається ваша організація, ваша місія і короткий опис
Мотивація відвідати цю лекцію?
Опишіть навіщо вам ця лекція, де ви використаєте отриманні знання і чому саме ваша організація повинна її відвідати?
Додайте свої запитання
Вкажіть конкретні запитання, на які б ви хотіли отримати відповідь під час лекції
Вкажіть кількість учасників від вашої організації
Кількість місць обмежена, і нам необхідно знати кількість учасників завчасно
+
Write Close
Close
Виникли запитання? Напишіть нам :)
Більше про компанію