Pro Bono Club Ukraine та Український культурний фонд запускають "Місяць підтримки культури".
В листопаді разом із партнерами з бізнесу будемо проводити безкоштовні консультації та вебінари для проєктів у сфері культури, що планують подаватися на конкурсні програми УКФ. Обирайте актуальні теми та реєструйтесь на сторінці проєкту.
Всі активності
Вебінари
Консультації
ВЕБІНАРИ
13 вересня, 18:00
Реєстрацію завершено
Детальніше
13 вересня, 18:00
Реєстрацію завершено
Детальніше
13 вересня, 18:00
Реєстрацію завершено
Детальніше
PRO BONO КОНСУЛЬТАЦІЇ
Перегляньте список доступних консультацій та оберіть актуальні для вашої організації теми.
Заповніть заявку на отримання консультації. Ви можете податись відразу на декілька консультацій.
Ми розглянемо вашу заявку. У разі успіху - ми познайомимо вас з експертом/кою.
Заявки обробляємо по мірі надходження. Якщо ваша заявка відповідає критеріям (ваш проєкт належить до культурної сфери, запит входить в сферу діяльності фахівця/фахівчині, ви сформували чіткі питання), ми надамо вам консультацію.
Крістіна Мисенко, юристка в юридичній фірмі Avellum
Сфера консультацій:
цивільне право,
корпоративне право,
укладення договорів,
робота з підрядниками.
Кількість: 3 консультації
Набір завершено
Ольга Галішина, приватна консультантка з комунікацій
Сфера консультацій:
маркетингова, бренд та комунікаційна стратегії
діджитал та контент стратегії
стратегічні напрямки розвитк
Кількість: 3 консультацій
Набір завершено
Катерина Борисенко, керівниця департаменту досліджень та розробки ГО SocialBoost Сфера консультацій:
громадянські технології (сivic tech),
IT для держсфери,
принципи розробки ІТ-систем,
електронна партісіпація,
IT product management.
Кількість: 3 консультації
Набір завершено
Дмитро Шаповал, керуючий партнер Glagos
Сфера консультацій:
інтелектуальна власність,
податкове консультування,
корпоративне право,
судова практика.
Кількість:10 консультацій
Набір завершено
Lucy Literado Tsotsorina, VP of Marketing Reply.io
Надія Рокитянська, арт-директорка комунікаційної групи PlusOne. Понад 6 років працює з візуальними комунікаціями, культурними та social impact проєктами.
Аліна Пірлік, консультантка з комунікацій, магістриня з комунікацій Університету Сорбонни (Франція)
Сфера консультацій:
комунікаційна стратегія,
використання соціальних мереж,
внутрішні комунікації.
Кількість: 4 консультації
Набір завершено
Марія Кутнякова, менеджерка з комунікацій "Центр розвитку стартапів 1991 Маріуполь", піарниця культурних інституцій та проєктів (палац культури, фестивалі, туристичний центр, музей).
Культурний старт: можливості підтримки від Українського культурного фонду
В програмі:
огляд загальних можливостей від УКФ на 2020-2021 рік,
яку саме підтримку надає УКФ та хто може подаватись,
приклади найбільш визначних проєктів, які були реалізовані,
презентація місяця підтримки культури.
Спікерки: Тетяна Лишневець, керівниця проектного відділу Українського культурного фонду. Анастасія Голуб, менеджерка з комунікацій Pro Bono Club Ukraine
вебінар відбудеться 16-го листопада о 15:00
Особливості онлайн-проєктів у сфері культури
В програмі:
Адаптивність креативних індустрій, або як дістатися до аудиторії в локдаун.
Основні відмінності у стратегічному плануванні онлайн-проєктів на відміну від офлайн.
Особливості модерації та взаємодії з аудиторією онлайн.
Про спікерок: Анастасія Слепцова, співзасновниця Digitizing.Space, віртуального хабу для експериментальних онлайн-форматів, а також засновниця агенції Spread Inc. Анастасія займалася проєктами інтернаціоналізації та стратегічних партнерств для технологічних компаній. Спеціалізація - креативні концепти, програми та стратегія онлайн-проектів. Проекти: Hack For Italy, EUvsVirus, Global Hack etc
Анастасія Силенок, співзасновниця Digitizing.Space. Організувала та провела біля 500 онлайн/офлайн заходів різних масштабів та географій. Технічна фасилітаторка та модераторка. Амбасадор WTECH Community.
Команда Digitizing.Space тісно взаємодіє з креативними індустріями, розробила та імплементувала наймасштабніший культурний хакатон Hack The Culture разом с Goethe-Institute та House of Europe. Наразі команда співпрацює в проектах с British Council, Goethe-Institut Ukraine, House of Europe, Міністерством культури та інформаційної політики тощо.
вебінар відбудеться 17-го листопада о 15:00
Комунікаційна стратегія для культурних проєктів
В програмі:
Що таке комунікаційна стратегія і чому вона потрібна будь-якому проєкту?
Базові інструменти й чому важливо не переоцінювати свої сили?
Як, зрештою, зробити так, щоб вас почули?
Про спікерку: Надія Рокитянська, арт-директорка комунікаційної групи PlusOne. Понад 6 років працює з візуальними комунікаціями, культурними та social impact проєктами. Спеціалізується на комплексних кампаніях: від позиціонування та комунікаційної стратегії до їхнього втілення у креативних продуктах. Серед улюблених клієнтів Promprylad.Renovation, International Committee of the Red Cross, BookForum, Державний історико-культурний заповідник Тустань та Український культурний фонд.
Натискаючи цю кнопку ви даєте згоду на обробку персональних даних
Заявка на отримання консультації
Заявки обробляємо по мірі надходження. Якщо ваша заявка відповідає критеріям (ви представляєте громадську організацію чи соціальне підприємство, запит входить в сферу діяльності фахівця/фахівчині, ви сформували чіткі питання), ми надамо вам консультацію.
Всі активності проводяться безкоштовно в межах культури pro bono (інтелектуальне волонтерство, безоплатна професійна і експертна професійна допомога для суспільного блага).