Команди, що працюють в громадському секторі, мають дуже глибоку внутрішню мотивацію та відданість справі. Це добре для втілення ідеї, але може вийти боком під час систематизації процесів та пошуку джерел для існування. Часто ці команди намагаються покривати базові витрати власним коштом, або грузнуть в операційній діяльності, коли розділяють відповідальність за один процес між усіма членами організації. По-перше, такий формат роботи рано чи пізно втомлює команду. По-друге, хаотичні процеси та невизначені ролі заважають мислити і планувати свою діяльність стратегічно.
Щоб враховувати всіх стейкхолдерів, важливо розуміти: хто наш клієнт, які послуги ми надаємо і хто фінансує нашу діяльність. Карта стейкхолдерів в ГО дещо складніша, ніж в бізнесі, і в цьому є нюанси побудови ефективних процесів.