pro bono історії

Чому ми можемо відмовити учаснику у pro bono?

Пояснюємо причини наших відмов та
описуємо ідеального учасника
Учасником не може стати комерційна установа, політична чи релігійна організація
1
Ми допомагаємо громадським організаціям та соціальному бізнесу.
Їхня діяльність спрямована на вирішення гострих соціальних проблем,
а не отримання прибутку — тому часто вони не мають коштів на платні послуги.
Ми не можемо взяти проект, у якого немає початкових досягнень *
2
Ми розвиваємо, а не створюємо. Щоб розуміти ідею організації та бачити зацікавленість її команди, потрібно мати результати та завершені проекти. Це також важливо наставнику.
Доведіть свою ефективність. Не забувайте про звітність. Бізнес також має свої побоювання. Серед найхарактерніших це — страх нецільового витрачання коштів та ризик зіткнутися з потоком «прохачів» після того, як компанію визнають соціально активною,
— радить Наталія Оніпко, президент благодійного фонду «Запорука».
Ми не допомагаємо залучати кошти чи матеріальні ресурси для будь-яких цілей
3
Pro bono — це про інтелектуальне волонтерство, що передбачає професійну допомогу. Цим воно відрізняється від спонсорства та благодійництва.

Наші наставники з радістю поділяться досвідом та знаннями для вирішення проблеми у певній сфері — юриспруденція, маркетинг, PR тощо. Вони можуть розповісти як це працює, організувати роботу і дати порадити. Якщо допомога потрібна у декількох напрямах, ми будемо поступово із цим розбиратися.


Якщо мета проекту невизначена або стосується радикалізму
4
Без чіткого розуміння мети складно оцінити у чому саме потрібна допомога. Pro bono — це про порозуміння, взаємодію та партнерство. Натомість радикалізм суперечить нашим цінностям, адже передбачає неприпустимість компромісу.
Якщо проект має сумнівну репутацію
5
Громадська організація чи соціальне підприємство не має бути учасником публічних конфліктів та правопорушень — це також не входить до наших цінностей.

Чітко знає свою концепцію, місію та цілі.

Розуміє ідею pro bono, а також основні напрями діяльності PBCU.

Має стартові досягнення — реалізовані проекти, які демонструють ідею та цінності.

Розуміє з якою конкретною задачею або проблемою потрібна допомога.

Має команду, яка хоче розвивати свій проект, проявляти ініціативу та вчитися.

Цінує наставника як професіонала своєї справи та готова налагоджувати партнерську комунікацію.

Має позитивну або нейтральну репутацію у публічному просторі.
Наш ідеальний учасник:
Натомість можемо порадити звернутися до Дивовижних, Громадського Хабу, Параграфу, що якраз і допомагають соціальним проектам на початковому етапі.
*