учасники pro bono club ukraine

Кар'єра для нового життя

Портал, який допомагає соціально незахищеним категоріям населення знайти роботу або почати власну справу
Про проект
Соціальний портал заснований Міжнародним благодійним фондом «Карітас України». Усі послуги портал надає безкоштовно.

Мета:

Створити єдиний комунікаційний простір для роботодавців та шукачів роботи, який допомагає соціально незахищеним категоріям населення знайти роботу або почати власну справу, а підприємцям — знайти співробітників.

Проєкт допомагає:
- внутрішньопереміщеним особам;
- людям з інвалідністю;
- людям старшого віку;
- жінкам із дітьми.

Основні напрями:
  • Платформа для розміщення вакансій та резюме: можливість для роботодавців та шукачів роботи безкоштовно розміщувати резюме й вакансії як з реєстрацією, так і без неї.
  • Освітні вебінари та відео: безкоштовні освітні події, присвячені темам профорієнтації та започаткування свого проєкту.
  • Онлайн-консультації експертів: можливість отримати кваліфіковану онлайн-допомогу з питань працевлаштування або запуску своєї справи від рекрутерів та юристів.
  • Корисні матеріали: кращі практики пошуку роботи та створення своєї справи, корисні статті, посилання на ресурси, інтерв'ю з експертами.
  • Новини та анонси: інформація про актуальні безкоштовні освітні можливості, заходи, грантові програми по Україні.
Досягнення
    За три роки існування проєкту:
    • понад 330 000 унікальних відвідувачів порталу;
    • понад 7000 вакансій розміщено;
    • понад 6000 роботодавців зареєстровано;
    • 4230 підписників у Facebook;
    • 1074 учасників відвідало усі вебінари;
    • 26 вебінарів проведено.
    Більше інформації на сайті та Facebook-сторінці порталу.
      Завдання:
      - Проаналізувати потреби цільової аудиторії.
      - Виявити, чи зміст порталу задовільняє ці потреби.
      - Проаналізувати ефективність порталу.
      - Визначити тип контенту та напрями, які допоможуть найефективніше досягати цілей порталу.
      Тривалість:
      близько 3 місяців, 5 годин на тиждень
      Опис необхідної pro bono підтримки
      Розробити маркетингову стратегію на 1 рік
      Зараз ми намагаємося створювати контент, цікавий усім, проте розуміємо, що наша аудиторія дуже широка, і навіть поляризована: це і роботодавці, і шукачі роботи, і підприємці.

      Раніше ми зробили редизайн сайту, додали нові розділи та контент, зробили інтерфейс більш дружнім та автоматизованим, надали можливість розміщення вакансій без реєстрації. Але навіть із такими покращеннями відвідуваність сайту росте дуже повільно.

      Тільки професіонал у маркетингу допоможе нам зрозуміти хто наша цільова аудиторія, які напрями допомоги краще працюють. І ця підтримка дасть нам можливість більш ефективно використовувати наявні ресурси і сконцентруватися на найбільш важливих завданнях.
      Марія Вінніченко
      менеджерка порталу «Кар'єра для нового життя»